Spitalul Județean Buzău implementează măsuri moderne pentru îmbunătățirea comunicării cu pacienții și aparținătorii

Foto: opiniabuzau.ro

Spitalul Județean de Urgență (SJU) Buzău face pași importanți pentru îmbunătățirea relației dintre personalul medical, pacienți și aparținători, printr-o serie de măsuri care vizează transparența și profesionalismul în comunicare.

Una dintre noutățile anunțate de conducerea unității medicale este introducerea unui chestionar digital de evaluare a satisfacției pacienților, disponibil atât în secțiile de Ambulatoriu, cât și în Unitatea de Primiri Urgențe (UPU) și cele de spitalizare. Potrivit managerului Sorin Pătrașcu, formularul poate fi completat anonim, accesând aplicația activă în fiecare salon sau prin site-ul spitalului.

„Aplicația permite oricărui pacient al spitalului sau aparținător să completeze acest chestionar, astfel încât să putem avea o analiză obiectivă a relației cu pacienții și aparținătorii”, a declarat Sorin Pătrașcu într-o conferință de presă.

Tot în sprijinul aparținătorilor, spitalul lansează o aplicație digitală dedicată informării acestora cu privire la traseul pacientului internat. Platforma va funcționa atât în UPU, cât și în secțiile spitalului și va transmite periodic informații despre parcursul medical al pacientului.

În paralel, conducerea SJU Buzău va organiza cursuri de comunicare pentru întreg personalul medical și auxiliar. Acestea vizează îmbunătățirea atitudinii și a modului de interacțiune cu pacienții și aparținătorii. Cursurile vor fi adresate inclusiv brancardierilor, infirmierilor, asistenților medicali și medicilor.

„Este un curs care, până la urmă, este natural să fie organizat la nivelul angajatorului”, a precizat managerul spitalului.

Prin aceste inițiative, conducerea spitalului își propune să reducă tensiunile și neînțelegerile din trecut, asigurând un mediu mai deschis, empatic și eficient în relația cu beneficiarii serviciilor medicale.